Přihlásit se  \/ 
x
Registrovat  \/ 
x

Vyhledávání

Padání vlasů a štítná žláza

Napsal(a) 

Beru tyto léky - Betaloc, Moduretic, Prestance a Letrox. Mohou vlasy vypadávat po některém z těchto léků? Děkuji předem za odpovědˇ.

 

padání vlasů .info

Dobrý den Aleno, ze své praxe mám vypozorováno, že po lécích na štítnou žlázu vlasy opravdu padají (Letrox). Jednak se štítnou žlázou souvisejí hormonální výkyvy a můj osobní pocit je, že horní část pokožky se hůře prokrvuje. Upřímně řečeno, tento druh padání vlasů je dost nevděčné téma. Proces se dá lehce zmírnit, ne však zcela zastavit. Některé moje zákaznice si pochvalují hormonální jógu. Pro více informací mě neváhejte kontaktovat. S pozdravem, Lukáš Rossbach. 775 888 729 Padání vlasů.info

Upozornění

Portál padanivlasu.info obsahuje autorské články specialistů, rozhovory s nimi a také články vzniklé kompilací z veřejně dostupných zdrojů. Tyto články, jakožto rady v on-line poradně, v žádném případě nenahrazují konzultaci s lékařem, ani lékařskou péči. Všechny informace zde uvedené nejsou konkrétním návodem na léčbu a jsou pouze obecným informačním materiálem. Autoři článků ani provozovatel tohoto serveru nenesou odpovědnost za jakékoli nerespektování tohoto upozornění.
Přebírání obsahu je možné jen po písemném svolení provozovatele portálu padanivlasu.info, kterým je společnost PHK MARKETING s.r.o.
Tým portálu padanivlasu.info.

padání vlasů

Adresa:
PHK MARKETING s.r.o.
Sokolovská 81/55
186 00 Praha 8
IČ 04024214

email: phkmedia(zavinac)gmail.com