Přihlásit se  \/ 
x
Registrovat  \/ 
x

Vyhledávání

Padání vlasů a léky na štítnou žlázu

Dobrý den, jsem nešťastná že mi začali padat vlasy, a nepřestává to. je mi 68 a léčím se  štítmou žlázou, stále to ale bylo v normě a nyní asi půl roku je to čím dál horší. Při mytí vlasů, tak mi padají, nejsou to chomáče, ale př splachování je jich dost. Prosím o radu co dělat, mám strach že mám rakovinu a nebo něco jiného.Beru prášky na tlak Tritace1/2, concop 1/2 siofor 850 mg, letrx5xtýdně 50 a 2x týdně 100, doxium 500mg 1x,lagosa 1 x, apo-ome 20mg 3x týdně, Vím že je toho hodně, ale jsem zoufalá a hlavně mám strach. Jsem z Jablonce nad Nisou a finance by mi nedovolili jezdit někam daleko a proto jsem se uchýlila k tomuto kroku a poprosit o radu přes počitač.Předem vám děkuji a přeji krásný den B.

 

padání vlasů .info

Dobrý den, velké množství léků způsobí, že v krevním oběhu cirkuluje mnoho chemických látek a to samo o sobě může narušit růstový cyklus. Speciálně pak léky na vysoký tlak a štítnou žlázu. Nepropadejte panice, že máte rakovinu, tam vlasy nepadají - až po chemoterapii. Doporučil bych doplněk stravy na bázi detoxu (DE PURE) a pak pouze vhodný výběr šamponu a kolagenovou emulzi. Rossbach, tricholog. Padání vlasů.info

Číst dál...

Velké řídnutí vlasů

Vlasy mi ve velké míře napadají přesto dochází k řídnutí mám obavu, abych nebyla plešatá. Kde se mohu nechat vyšetřit. Děkuji!

 

padání vlasů .info

Dobrý den Marie, pokud nepozorujete velký výpadek, ale přesto Vám řídnou vlasy - zejména v horní hlavy, může to ukazovat na poruchu funkce štítné žlázy nebo užívání nějakých nešetrných léků. Bylo by dobré se poradit s endokrinologem, případně dermatologem. Padání vlasů.info

Číst dál...

Velký úbytek vlasů a snížená funkce štítné žlázy

Dobrý den, prosím o radu. V posledních cca.2 měsících mi velmi padají vlasy. Výpadek je přes 150 ks denně. Při každém projetí vlasů rukou vytáhnu několik vlasů, při česání a mytí jsou to prameny. Největší úbytek pozoruji v přední části - levém koutu a na levé straně hlavy. Jsem odnaučená kuřačka, vlasy nelakuji, netužím, suším foukáním "přes hlavu" v předklonu. V lednu jsem vysadila hormonální antikoncepci (plánované těhotenství), od té doby mám nepravidelný, dlouhý menstruační cyklus, který se ale již zkracuje a rovná. Léčím se na endokrinologii s hypofunkcí (beru teď Euthyrox 100, 1x denně - kvůli plánování těhotenství, dříve to byl Euthyrox 75, 1x denně), tam vinu paní doktorka nevidí. U praktického lékaře jsem si nechala udělat krevní testy na železo aj.v krvi, zde je také vše v pořádku. Stravu mám snad dobrou - jím dost zeleniny, masa, jogurtů, semínek, ořechů... Ovoce kvůli atopickému ekzému moc nejím, nicméně beru vitamin C, E, minerály na vlasy a pleť. Dále probiotika, Omega 3&6. Kvůli protikvasinkové dietě, kterou jsem kvůli neléčícímu se atopickému ekzému od ledna držela, jsem zhubla, nicméně podváhu nemám. Prosím, poraďte, co dělat? Kam zajít dál , kdo/co mi pomůže, poradí? Vždy jsem měla krásné, silné a husté vlasy, a tak mi pohled na řídnoucí kštici připadá zoufalý. Děkuji!

 

padání vlasů .info

Dobrý den,, pravděpodobně se jedná nerovnováhu hormonů z důvodu vysazení antikoncepce. Další možná příčina je užívání Euthyroxu, lehká redukce váhy a další aspekty co popisujete. Rozhodující bude aktuální stav pokožky i vlasových kořínků. Obojí bychom mohli prozkoumat na bezplatném trichologickém vyšetření u nás v salonu. V případě Vašeho zájmu mě neváhejte kontaktovat. S pozdravem, Lukáš Rossbach. Padání vlasů.info

Číst dál...

Padání vlasů a štítná žláza

Beru tyto léky - Betaloc, Moduretic, Prestance a Letrox. Mohou vlasy vypadávat po některém z těchto léků? Děkuji předem za odpovědˇ.

 

padání vlasů .info

Dobrý den Aleno, ze své praxe mám vypozorováno, že po lécích na štítnou žlázu vlasy opravdu padají (Letrox). Jednak se štítnou žlázou souvisejí hormonální výkyvy a můj osobní pocit je, že horní část pokožky se hůře prokrvuje. Upřímně řečeno, tento druh padání vlasů je dost nevděčné téma. Proces se dá lehce zmírnit, ne však zcela zastavit. Některé moje zákaznice si pochvalují hormonální jógu. Pro více informací mě neváhejte kontaktovat. S pozdravem, Lukáš Rossbach. 775 888 729 Padání vlasů.info

Číst dál...

Upozornění

Portál padanivlasu.info obsahuje autorské články specialistů, rozhovory s nimi a také články vzniklé kompilací z veřejně dostupných zdrojů. Tyto články, jakožto rady v on-line poradně, v žádném případě nenahrazují konzultaci s lékařem, ani lékařskou péči. Všechny informace zde uvedené nejsou konkrétním návodem na léčbu a jsou pouze obecným informačním materiálem. Autoři článků ani provozovatel tohoto serveru nenesou odpovědnost za jakékoli nerespektování tohoto upozornění.
Přebírání obsahu je možné jen po písemném svolení provozovatele portálu padanivlasu.info, kterým je společnost PHK MARKETING s.r.o.
Tým portálu padanivlasu.info.

padání vlasů

Adresa:
PHK MARKETING s.r.o.
Sokolovská 81/55
186 00 Praha 8
IČ 04024214

email: phkmedia(zavinac)gmail.com