Přihlásit se  \/ 
x
Registrovat  \/ 
x

Vyhledávání

padanivlasu.info

padanivlasu.info

Velký úbytek vlasů a snížená funkce štítné žlázy

Dobrý den, prosím o radu. V posledních cca.2 měsících mi velmi padají vlasy. Výpadek je přes 150 ks denně. Při každém projetí vlasů rukou vytáhnu několik vlasů, při česání a mytí jsou to prameny. Největší úbytek pozoruji v přední části - levém koutu a na levé straně hlavy. Jsem odnaučená kuřačka, vlasy nelakuji, netužím, suším foukáním "přes hlavu" v předklonu. V lednu jsem vysadila hormonální antikoncepci (plánované těhotenství), od té doby mám nepravidelný, dlouhý menstruační cyklus, který se ale již zkracuje a rovná. Léčím se na endokrinologii s hypofunkcí (beru teď Euthyrox 100, 1x denně - kvůli plánování těhotenství, dříve to byl Euthyrox 75, 1x denně), tam vinu paní doktorka nevidí. U praktického lékaře jsem si nechala udělat krevní testy na železo aj.v krvi, zde je také vše v pořádku. Stravu mám snad dobrou - jím dost zeleniny, masa, jogurtů, semínek, ořechů... Ovoce kvůli atopickému ekzému moc nejím, nicméně beru vitamin C, E, minerály na vlasy a pleť. Dále probiotika, Omega 3&6. Kvůli protikvasinkové dietě, kterou jsem kvůli neléčícímu se atopickému ekzému od ledna držela, jsem zhubla, nicméně podváhu nemám. Prosím, poraďte, co dělat? Kam zajít dál , kdo/co mi pomůže, poradí? Vždy jsem měla krásné, silné a husté vlasy, a tak mi pohled na řídnoucí kštici připadá zoufalý. Děkuji!

 

padání vlasů .info

Dobrý den,, pravděpodobně se jedná nerovnováhu hormonů z důvodu vysazení antikoncepce. Další možná příčina je užívání Euthyroxu, lehká redukce váhy a další aspekty co popisujete. Rozhodující bude aktuální stav pokožky i vlasových kořínků. Obojí bychom mohli prozkoumat na bezplatném trichologickém vyšetření u nás v salonu. V případě Vašeho zájmu mě neváhejte kontaktovat. S pozdravem, Lukáš Rossbach. Padání vlasů.info

Číst dál...

Alopecia areata

dobry den. zhruba pred měsicem mně začli padat vlasy. vepředu už se tvoři male plešky. přičinu neznam. jsem celkově zdrava,nemam žadne važne problemy. prosim o ucinny lek proti padani vlasu. dekuji.

 

padání vlasů .info

Dobrý den Valerie, jestli se jedná o malé okrouhlé lysinky tak by se mohlo jednat alopecii areata, což souvisí s duševní nepohodou. Jestli jsou však prořídlé oblasti koutů, tak se jedná o dehydrataci nebo hormonální změny. V obou případech bych doporučil nepoužívat obecné přípravky proti padání vlasů, ale první absolvovat odbornou konzultaci a zjistit pravou příčinu. S pozdravem, Lukáš Rossbach. 775 888 729 Padání vlasů.info

Číst dál...

Padání vlasů a štítná žláza

Beru tyto léky - Betaloc, Moduretic, Prestance a Letrox. Mohou vlasy vypadávat po některém z těchto léků? Děkuji předem za odpovědˇ.

 

padání vlasů .info

Dobrý den Aleno, ze své praxe mám vypozorováno, že po lécích na štítnou žlázu vlasy opravdu padají (Letrox). Jednak se štítnou žlázou souvisejí hormonální výkyvy a můj osobní pocit je, že horní část pokožky se hůře prokrvuje. Upřímně řečeno, tento druh padání vlasů je dost nevděčné téma. Proces se dá lehce zmírnit, ne však zcela zastavit. Některé moje zákaznice si pochvalují hormonální jógu. Pro více informací mě neváhejte kontaktovat. S pozdravem, Lukáš Rossbach. 775 888 729 Padání vlasů.info

Číst dál...

Upozornění

Portál padanivlasu.info obsahuje autorské články specialistů, rozhovory s nimi a také články vzniklé kompilací z veřejně dostupných zdrojů. Tyto články, jakožto rady v on-line poradně, v žádném případě nenahrazují konzultaci s lékařem, ani lékařskou péči. Všechny informace zde uvedené nejsou konkrétním návodem na léčbu a jsou pouze obecným informačním materiálem. Autoři článků ani provozovatel tohoto serveru nenesou odpovědnost za jakékoli nerespektování tohoto upozornění.
Přebírání obsahu je možné jen po písemném svolení provozovatele portálu padanivlasu.info, kterým je společnost PHK MARKETING s.r.o.
Tým portálu padanivlasu.info.

padání vlasů

Adresa:
PHK MARKETING s.r.o.
Sokolovská 81/55
186 00 Praha 8
IČ 04024214

email: phkmedia(zavinac)gmail.com